Pirolo, Luca
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 10.703
NA - Nord America 5.762
AS - Asia 1.102
AF - Africa 134
OC - Oceania 71
SA - Sud America 33
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 28
Totale 17.833
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.712
GB - Regno Unito 4.341
PL - Polonia 2.149
SE - Svezia 1.144
IT - Italia 1.127
UA - Ucraina 659
FR - Francia 435
CN - Cina 265
DE - Germania 243
RU - Federazione Russa 114
SG - Singapore 104
IN - India 100
ID - Indonesia 99
VN - Vietnam 97
FI - Finlandia 94
MY - Malesia 91
IE - Irlanda 83
AU - Australia 55
NL - Olanda 55
BE - Belgio 49
CA - Canada 46
JP - Giappone 42
PH - Filippine 40
NG - Nigeria 38
HK - Hong Kong 37
PK - Pakistan 36
IR - Iran 35
ZA - Sudafrica 34
ES - Italia 28
CH - Svizzera 27
TR - Turchia 26
EU - Europa 24
BR - Brasile 22
KR - Corea 22
TW - Taiwan 22
GR - Grecia 19
PT - Portogallo 19
IL - Israele 18
AT - Austria 17
NZ - Nuova Zelanda 14
NO - Norvegia 13
CZ - Repubblica Ceca 12
HR - Croazia 12
KE - Kenya 12
LK - Sri Lanka 12
ZW - Zimbabwe 11
GG - Guernsey 10
HU - Ungheria 10
TH - Thailandia 10
AE - Emirati Arabi Uniti 9
BG - Bulgaria 9
DK - Danimarca 9
GH - Ghana 9
RO - Romania 9
BD - Bangladesh 7
EG - Egitto 7
NP - Nepal 6
TN - Tunisia 6
MU - Mauritius 5
PE - Perù 5
RS - Serbia 5
A1 - Anonimo 4
SA - Arabia Saudita 4
BJ - Benin 3
EE - Estonia 3
OM - Oman 3
QA - Qatar 3
SI - Slovenia 3
TZ - Tanzania 3
BS - Bahamas 2
DZ - Algeria 2
EC - Ecuador 2
JO - Giordania 2
KH - Cambogia 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
MX - Messico 2
PG - Papua Nuova Guinea 2
PS - Palestinian Territory 2
SC - Seychelles 2
AL - Albania 1
AR - Argentina 1
BN - Brunei Darussalam 1
CO - Colombia 1
CY - Cipro 1
IQ - Iraq 1
LB - Libano 1
LT - Lituania 1
MA - Marocco 1
MC - Monaco 1
MD - Moldavia 1
ME - Montenegro 1
MN - Mongolia 1
PY - Paraguay 1
SY - Repubblica araba siriana 1
VE - Venezuela 1
ZM - Zambia 1
Totale 17.833
Città #
Southend 3.839
Warsaw 2.131
Chandler 681
Jacksonville 660
Ashburn 564
Ann Arbor 416
Woodbridge 398
Fairfield 321
Houston 272
Wilmington 269
Dearborn 219
Guido 178
Rome 170
New York 159
Seattle 155
Cambridge 121
Princeton 91
Beijing 90
Boardman 88
Dublin 82
Dong Ket 68
Taranto 65
Milan 62
Redwood City 57
Singapore 52
Brussels 47
Shanghai 39
Atlanta 36
Philadelphia 33
Bari 29
Kuala Lumpur 29
London 29
Southampton 26
Jakarta 24
Moscow 23
Manchester 22
Napoli 20
San Diego 20
Hanoi 19
Lahore 19
Naaldwijk 19
Naples 19
Phoenix 19
Helsinki 18
Edinburgh 17
Leawood 17
Centurion 16
Lagos 16
Sydney 16
Norwalk 14
Vienna 14
Turin 13
Central 12
Kraków 12
Renton 12
Sheffield 12
Makati City 11
Redmond 11
Mountain View 10
Nairobi 10
Petaling Jaya 10
Port Harcourt 10
Taipei 10
Verona 10
Amsterdam 9
Ankara 9
Bandung 9
Boston 9
Brisbane 9
Kunming 9
Leeds 9
Marseille 9
Bengaluru 8
Budapest 8
Genoa 8
Harare 8
Hefei 8
New Delhi 8
Newcastle 8
Newham 8
Oria 8
St Peter Port 8
West Jordan 8
Zurich 8
Accra 7
Athens 7
Bristol 7
Bucheon-si 7
Cyberjaya 7
Florence 7
Guangzhou 7
Ho Chi Minh City 7
Hong Kong 7
Lecco 7
Los Angeles 7
Ottawa 7
Perth 7
Seri Iskandar 7
Tokyo 7
Wuhan 7
Totale 12.231
Nome #
Preventing Financial Statement Frauds through Better Corporate Governance 1.506
The Italian Footwear Industry: An Empirical Analysis 692
Le decisioni di outsourcing oggi 457
Improvement of Manufacturing Operations through a Lean Management Approach: A Case Study in the Pharmaceutical Industry 421
Business Model Adaptation in Response to an Exogenous Shock: An Empirical Analysis of the Portuguese Footwear Industry 410
Spin-off and innovation in the Pharmaceutical Industry 403
Business outcomes of outsourcing: lessons from management research 377
L’evoluzione del Concetto di Social Capital: dalla Prospettiva Sociologica a quella Economico-Aziendale 319
Revitalising the Outsourcing Discourse within the Boundaries of Firms Debate 314
The contribution of the PLM to firms internationalization: A case in the footwear industry 305
La creazione di valore nelle strategie di disinvestimento: evidenze dal contesto europeo 302
Diversity in Boardrooms and Firm Performance: The Role of Tenure and Educational Level of Board Members 301
Blockchain acceptance and adoption in the tourism industry 288
Diversity in Creative Teams: a Theoretical Framework and a Research Methodology for the Analysis of the Music Industry 279
3Clab: la progettazione virtuale per il mercato internazionale 267
Fattori di attrattività e scelte localizzative 262
Demand Forecasting in the Fashion Industry: A Review 259
Crowdsourcing in the Fashion Industry 255
Cluster analysis delle imprese laziali operanti all'estero 246
Business model e driver di sviluppo nel settore televisivo 246
Linking Value Assessment to the Business ModelFramework in High Innovative Services of PublicUtility 243
Percezione e ruolo del distretto tecnologico aerospaziale 238
Il capitale relazionale delle imprese aerospaziali nel Lazio 236
Understanding Outsourcing of Information Systems 224
Product Lifecycle Management and compliance with international standards: A case-study analysis in the footwear industry 223
National corporate systems and outsourcing decisions: A cross-country analysis 215
Digital technologies to fight the pandemic crisis: evidence from the vatican museums 215
Modelli di internazionalizzazione: un’analisi empirica sulle architetture strategiche delle PMI del Lazio 207
Product Lifecycle Management as a tool to create value in the fashion system 200
Preventing Financial Statement Frauds: Analysis of the Role Played by the Corporate Governance 193
La gestione dell’impresa in una prospettiva relazionale: Il ruolo del social capital nello sviluppo strategico aziendale 189
Blue Ocean or Dry Desert? Blockchain & Bitcoin impact on Tourism Industry 182
The Outsourcing Debate: What Do We Know and Need to Know about Outsourcing after all? 181
The Impact of Social Capital on the Start-ups' Performance Growth 179
Facing revenues uncertainties in public industries: the design of business models for satellite service 171
Business Outcomes of Outsourcing 170
Systemic approach to the internazionalization of firms: the role of knowledge, innovation and social capital 168
The changing face of museum tour guides: how to raise audience interest and engagement through digital technology 165
The impact of Firm’s Social Capital on the Process of Innovation. An Italian Cluster Case 163
Medici: Masters of Florence Around the Globe 162
Business models and Innovation: Lessons from the Television Industry 158
Strategic airline alliances: dynamics in network structure, management of uncertainty and effects on operational performance 156
Old fashioned Outsourcing of Information Systems, and yet it moves! 155
Le matrici di portafoglio 155
Leverage-the-Neighbor: pursuing international networks to sustain internationalization strategy 152
A Design Thinking Approach for Museum Institutions 151
Trust relationship in cultural districts: the audio-visual cluster of Rome 148
New Architectures for MMS Business Models: Evidences from the Italian Market 146
La trasformazione dell'offering abilitata dalla rivoluzione digitale 146
Innovation Diffusion in Tourism: how information about blockchain is exchanged and characterized on Twitter 146
CAMBRIDGE: IL CLUSTER AD ALTA TECNOLOGIA 145
Social Networks Effects on Start-up Performance: An Empirical Investigation 144
Towards a dynamic knowledge-based approach to the innovation process: an empirical investigation on social capital inside an industrial cluster 143
Carlucci SpA: investire per crescere 138
Parigi: il cluster multimediale 136
Old Wisdom, New Skills: Resistance to Change and Technology Adoption in Cultural Heritage 135
The Dynamics Of Inter-Organizational Social Capital: Implications For Start-Ups’ Performance 133
Icapgroup: da officina locale a gruppo internazionale, un passaggio strategicamente pianificato. 133
Strategic Airline Alliances: Dynamics in Network Structure, Management of Uncertainty and Effects on Operational 132
Management dei servizi satellitari. Modelli di business nell’esperienza europea 130
Corporate Governance and Diversity in Boardrooms: Empirical Insights into the Impact on Firm Performance 126
The knowledge sharing company: innovation spurs when social capital breaks through communities of practice 125
SAN FRANCISCO: IL CLUSTER MULTIMEDIALE 123
Analisi della domanda 123
Tavole Sinottiche 122
Il settore, le risorse e l'innovazione manageriale 122
I dati aggregati dell’internazionalizzazione del Lazio: gli investimenti diretti esteri in entrata e in uscita 120
Apprendimento e sviluppo di risorse e competenze nei processi di internazionalizzazione delle PMI 119
The impact of social dimension on the development of economic inter-firms networks. 119
Le competenze interne per lo sviluppo dei business ad alta innovazione: le caratteristiche dell’imprenditore 117
Dotazione di risorse e performance sui mercati esteri: un'analisi empirica sull'imprese laziali 115
L'importanza delle relazioni fiduciarie nei cluster urbani: il cluster dell'ICT e dell'audiovisivo nella città di Roma 114
Le Esportazioni 113
Il fenomeno delle platform 111
L’importanza della localizzazione 110
Caratteristiche e dinamiche evolutive delle imprese estere operanti nel Lazio 108
San Felice e il suo territorio: gli attori del settore turistico 108
Un’ipotesi di tassonomia dei cluster urbani 106
La struttura dell'offerta e della domanda 104
The proximity paradox: how localization influences relational exchange and innovation diffusion: evidences from a cluster level analysis 102
Il ruolo delle istituzioni locali 100
Francia 100
Le agenzie di promozione e sviluppo locale: un’analisi empirica 100
Dotazione di risorse e competenze sui mercati esteri 100
Blue Ocean or Dry Desert? Blockchain and Bitcoin Impact on Tourism Industry 100
Interaction between regional and cognitive dimensions of social capital and knowledge in implementing internationalisation of start-ups 99
New York: il cluster multimediale 96
Il fenomeno dei cluster multimediali 96
Toronto: il cluster multimediale 91
Facing the technological change: an analysis of the role of touristic guides 87
Mississauga: il cluster biomedico 85
The Impact of Exogenous Shocks on Business Models and Business Relationships: An Empirical Analysis of the Italian Music Industry 23
Totale 18.099
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20202.862 0 152 309 385 317 291 300 164 384 189 243 128
2020/20213.802 128 316 328 111 635 349 295 130 433 205 582 290
2021/20221.538 217 248 83 184 92 124 80 127 113 60 103 107
2022/20232.638 312 213 329 469 252 245 82 192 269 68 112 95
2023/20241.691 89 59 135 74 133 342 88 151 127 110 186 197
2024/2025272 195 77 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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