Marcati, Alberto
Marcati, Alberto
DIPARTIMENTO DI IMPRESA E MANAGEMENT
"Network Analysis" and Brand Switching in the Car Industry
1999 Marcati, Alberto
A network analytic approach
2013 Marcati, Alberto
Accordi di marketing
1995 Marcati, Alberto
Accordi tra imprese e strategie di marketing
1992 Marcati, Alberto; Manaresi, A.
Account Loyalty and Switching Behavior in the Advertising Industry
1994 Marcati, Alberto; Montaguti, E.
Account Loyalty and Switching Behavior in the Advertising Industry
1993 Marcati, Alberto; Montaguti, E.
Account loyalty and switching in the advertising industry: A latent class analysis of agency-client relationships
1996 Marcati, Alberto; Montaguti, E.
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case
2016 Marcati, Alberto; Prete, M. I.; Mileti, A.; Cortese, M.; Zodiatis, G.; Karaolia, A.; Gauci, A.; Drago, A.
Brand switching and competition: Behavior oriented approaches to the analysis of market structure
1996 Marcati, Alberto
Canale elettronico e conflitto strutturale nelle catene distributive
2000 Marcati, Alberto; Manaresi, A.; Lago, U.
Canale elettronico e conflitto strutturale nelle catene distributive
2000 Marcati, Alberto; Lago, U; Manaresi, A.
Collaborazione tra imprese e comunicazione: Aspetti e peculiarita' della comunicazione nelle relazioni di partnership tra agenzie ed utenti di pubblicita'
1997 Marcati, Alberto
Come chiudere il "distribution gap": le strategie di quasi-integrazione verticale nella micro-informatica
1989 Marcati, Alberto
Comunicazione integrata d'impresa e strutture di intermediazione
1990 Marcati, Alberto; M., Borghesi; S. M., Brondoni; A., Cioccarelli
Comunicazione integrata e strutture organizzative d'impresa
1989 Marcati, Alberto; S. M., Brondoni; M. R., Carpaneda; A., Cioccarelli
Configuration and Coordination - The Role of US Subsidiaries in the International Network of Italian Multinationals
1989 Marcati, Alberto
Consumer reactions to a product-harm crisis: the rile of perceived country of origin’s competence and warmth
2015 Barbarossa, C.; Marcati, Alberto
Controllo delle attività e dell'immagine nel franchising
1990 Marcati, Alberto; Manaresi, A.
Customer satisfaction e comunicazione aziendale: il ruolo del "servizio clienti"
1992 Marcati, Alberto; L., Bettinelli; S. M., Brondoni; A., Cioccarelli
Decisioni organizzative e teoria della negoziazione
1979 Marcati, Alberto