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NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
A conceptual model for the dynamic profiling of e-customers
2004 Costabile, Michele; Ricotta, F; Miceli, G.
A dynamic model of customer loyalty
2000 Costabile, Michele
A dynamic model of customer loyalty; an empirical evidence
2002 Costabile, Michele; Raimondo, M. A.; Miceli, G.
An Empirical Analysis of WOM Extremeness in Controversial Topics
2015 Tassiello, V.; De Angelis, Matteo; Amatulli, C.; Costabile, Michele
Are you telling me the truth? Authenticity of responses in virtual worlds research
2009 Massara, F; Ancarani, F; Costabile, Michele; Moirano, M; Ricotta, F.
Competitive Convergence: Construct Definition and Measurement
2007 F., Ancarani; Costabile, Michele
Conceptualizing and measuring convergence and its antecedents
2008 Costabile, Michele; Ancarani, F. G.; M., Passarelli; S., Torrisi
Customer base segmentation and relationship management. Applying latent class regression to the mobile communications business
2003 Marzocchi, G. L.; Costabile, Michele
Customer satisfaction and trust into the resource-based perspective. Research propositions endorsing the confirmation/disconfirmation paradigm
1998 Costabile, Michele
Drivers of success of scope alliances in convergent industries: an exploratory analysis
2006 Ancarani, F. G.; Costabile, Michele
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Collezione
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS) 21
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS)::04.1 - Contributo in Atti di convegno (Paper in Proceedings) 21
Data di pubblicazione
- 2020 - 2023 3
- 2010 - 2019 2
- 2000 - 2009 12
- 1995 - 1999 4
Editore
- EMAC (European Marketing Academy) 1
- Società Italiana Marketing 1
Serie
- PROCEEDINGS OF THE EUROPEAN MARKETING ACADEMY 1
Keyword
- automotive 1
- Consumer Behavior 1
- Customer Decision Journeys 1
- Dyadic Customer Decision Journeys 1
- Health care 1
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- Marketing 1
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