Bartoli, Chiara

Bartoli, Chiara  

DIPARTIMENTO DI IMPRESA E MANAGEMENT  

Mostra records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.008 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Casi di marketing Vol. XVII: Quaderni del Master Universitario in Marketing Management 2023 Bartoli, Chiara
Consumer Reactions to Generative AI: An Exploratory Study Using Neuroscientific Techniques 2024 Capone, V.; Bartoli, Chiara; Mattiacci, A.; Cherubino, P.
Consumer–brand relationship in the phygital age: a study of luxury fashion 2023 Bartoli, Chiara; Nosi, Costanza; Mattiacci, Alberto; Bertuccioli, Francesca
Crowdfunding for sustainability: Key elements driving crowdfunding success across economic, social, and environmental goals 2025 Bartoli, Chiara; Annosi, Mc; Orero, L; Brunetta, Federica
Digital technologies meet soft laddering: A critical reflective perspective 2024 Bartoli, Chiara; Mattiacci, A.; Nosi, C.
Small and medium enterprises meet the metaverse. A study of the wine industry In corso di stampa Bartoli, Chiara; Baccelloni, Angelo; Mattiacci, A.; Ungaro, L.