Sfoglia per Titolo

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 3.300 a 3.319 di 20.037
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
COVID-19: digital transformations and essential services 2021 Savona, Maria
Covid-19: i rapporti tra Stato e regioni, i contratti pubblici e le restrizioni all’esercizio di attività economiche 2021 Buttarelli, Gianluca; Mazzarella, Marianna; Palladino, Alessia; Chiara Pollicino, Maria; Ramotti, Camilla; Renzi, Andrea
¿Cómo Analizar las Calidades Democráticas? 2016 Morlino, Leonardo
The CO‐City: Sharing, Collaborating, Cooperating, and Commoning in the City 2016 Iaione, Fernando Christian
CREA Project – Conflict Resolution Equitative Algorithms 2018 Romeo, Francesco; Giacalone, Marco; Dall'Aglio, Marco
Creating Lift versus Building the Base: Current Trends in Marketing Dynamics 2009 Leeflang, Pieters; Bijmolt, T. H. A.; VAN DOORN, J; Hanssens, D. M.; VAN HEERDE, H. J.; Verhoef, P. C.; Wieringa, J. E.
Creating shared value: A systematic review, synthesis and integrative perspective 2021 Menghwar, PREM SAGAR; Daood, Antonio
Creating Statutory Remuneration Rights in Copyright law: What Policy Options under the International Framework? 2022 Geiger, Christophe; Bulayenko, O.
Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations: New Thinking and Practice, by James E. Austin and M. May Seitanidi. San Francisco: John Wiley and Sons, 2014. 320 pp. ISBN: 978-1118531136 2016 Mongelli, Luca; Rullani, Francesco
The creation of European regulatory agencies and its limits: a comparative analysis of European delegation 2011 Thatcher, Mark
Creative Austerity 2015 Di Taranto, Giuseppe; Smailovic, Sabina
Creative Collaborations: The interplay of Agency and Structure 2022 Ordoobody, Joobin; Ebbers, Joris
Creative consumers: Awareness, attitude and action 2011 Berthon, P.; Campbell, C.; Pitt, L.; Mccarthy, Ian Paul
'Creative Destruction' in Economic and Political Institutions 2004 Egidi, Massimo
Creative Industries The Palgrave Encyclopedia of Strategic Management 2013 Boccardelli, Paolo
Creativity and the community Reflexivity and creation in the Free/Libre/Open Source Software community 2012 Rullani, Francesco
Creativity and the community. Reflexivity and creation in the Free/Libre/Open Source Software community 2009 Rullani, Francesco
La creazione di capitale relazionale in azienda attraverso l’uso appropriato di incentivi e motivazioni 2010 Giustiniano, Luca; Agnes, Festré
Creazione di valore e valutazione delle performance: l’applicazione dell’EVA alle banche. 2003 Comana, Mario; Modina, M.
Creazione di valore ed evoluzione dei modelli di misurazione delle performance 2008 Di Lazzaro, Fabrizio
Mostrati risultati da 3.300 a 3.319 di 20.037
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile