RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
Risultati 21 - 23 di 23 (tempo di esecuzione: 0.006 secondi).
Visitors’ involvement in cultural organizations for a better experience
2018 Cappa, Francesco; Giustiniano, Luca
‘You call we haul!’ Organizational impact of technology-driven workforce management in the utilities sector
2017 Prencipe, Andrea; Giustiniano, Luca
“It’s just a hobby! (isn’t it?)”: A case of digital entrepreneurship and its paradoxes
2018 E CUNHA, MIGUEL PINA; Rego, Arménio; Giustiniano, Luca; Clegg, Stewart
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Visitors’ involvement in cultural organizations for a better experience | 2018 | Cappa, Francesco; Giustiniano, Luca | |
‘You call we haul!’ Organizational impact of technology-driven workforce management in the utilities sector | 2017 | Prencipe, Andrea; Giustiniano, Luca | |
“It’s just a hobby! (isn’t it?)”: A case of digital entrepreneurship and its paradoxes | 2018 | E CUNHA, MIGUEL PINA; Rego, Arménio; Giustiniano, Luca; Clegg, Stewart |
Risultati 21 - 23 di 23 (tempo di esecuzione: 0.006 secondi).
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Collezione
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS) 23
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS)::04.2 - Abstract in Atti di convegno (Abstract in Proceedings) 23
Data di pubblicazione
- 2010 - 2020 22
- 2006 - 2009 1
Keyword
- organization design 4
- crowdsourcing 3
- Cultural organizations 3
- managerialization 3
- citizen science 2
- Digital transformation 2
- Paradox 2
- 000 members of the public 1
- and unlike other crowd-based companies such as ConSenSys 1
- and using a previously untried organizational form to do it. HTT is made possible by technology: the internet allows people from all of the world to participate in a variety of self-described ways. HTT is a technology strategy company: it is designing new technology for the hyperloop and complementary assets for use around the world. Finally 1
Lingua
- eng 23
Accesso al fulltext
- reserved 20
- no fulltext 2
- partially open 1