Publishing Brands and Digitization: Strategic Issues and Key Variables. Digital Media Economics: How did Bit-Encoding Techniques Change the Business? A Review of Economic Literature through a Value-Chain Approach. Subsidising Network Technology Adoption. The Case of Publishers and E-readers: is there a Need for Vertical Agreements? Pricing Copyrighted Contents in the Digital Era: The case of Magazines’ Industry.
Essays on the Effects of Digitization on Media Economics / de' Grassi di Pianura, Mattia. - (2013 Jun 03).
Titolo: | Essays on the Effects of Digitization on Media Economics | |
Autori: | ||
Data di pubblicazione: | 3-giu-2013 | |
Citazione: | Essays on the Effects of Digitization on Media Economics / de' Grassi di Pianura, Mattia. - (2013 Jun 03). | |
Handle: | http://hdl.handle.net/11385/201041 | |
Appare nelle tipologie: | 06.2 - Tesi di dottorato 2008-2019 (Doctoral Thesis 2008-2019) |
File in questo prodotto:
File | Descrizione | Tipologia | Licenza | |
---|---|---|---|---|
20130603-de-grassi-di-pianura.pdf | Tesi di dottorato | Non specificato | Open Access Visualizza/Apri | |
20130603-de-grassi-di-pianura-definitiva.pdf | Tesi di dottorato | Non specificato | Open Access Visualizza/Apri | |
20130603-de-grassi-di-pianura-abstract-eng.pdf | Abstract | Non specificato | Open Access Visualizza/Apri |
Pubblicazioni consigliate
Loading suggested articles...
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.