How does customer co-creation affect R&D and marketing strategy? The role of trust in co-creation activities. Brand experience in co-creation activities.
Co-creating products with customers / Cortese, Mario. - (2014 Jun 10).
Co-creating products with customers
CORTESE, MARIO
2014
Abstract
How does customer co-creation affect R&D and marketing strategy? The role of trust in co-creation activities. Brand experience in co-creation activities.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
20140610-cortese-summary-eng.pdf
Open Access
Tipologia:
Abstract
Licenza:
Non specificato
Dimensione
1.14 MB
Formato
Adobe PDF
|
1.14 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
20140610-cortese.pdf
Open Access
Tipologia:
Tesi di dottorato
Licenza:
Non specificato
Dimensione
4.71 MB
Formato
Adobe PDF
|
4.71 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
Pubblicazioni consigliate
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.