How does customer co-creation affect R&D and marketing strategy? The role of trust in co-creation activities. Brand experience in co-creation activities.
Cortese, Mario. (2014-06-10). Co-creating products with customers [Dottorato di Ricerca in Management]. Luiss Guido Carli. http://hdl.handle.net/11385/200958
Co-creating products with customers
CORTESE, MARIO
2014
Abstract
How does customer co-creation affect R&D and marketing strategy? The role of trust in co-creation activities. Brand experience in co-creation activities.File in questo prodotto:
| File | Dimensione | Formato | |
|---|---|---|---|
|
20140610-cortese-summary-eng.pdf
Open Access
Tipologia:
Abstract
Licenza:
Tutti i diritti riservati
Dimensione
1.14 MB
Formato
Adobe PDF
|
1.14 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
|
20140610-cortese.pdf
Open Access
Tipologia:
Tesi di dottorato
Licenza:
Tutti i diritti riservati
Dimensione
4.71 MB
Formato
Adobe PDF
|
4.71 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
Pubblicazioni consigliate
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.



