Sfoglia per Autore  Lefkeli, Deniz

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 5 di 5
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Trust Us, We Use Ai: Disclosing Information to Ai Decreases Consumers’ Trust in Brands 2021 Lefkeli, Deniz; Yilmaz, Begum; Gürhan-Canli, Zeynep
Competing with or against cozmo, the robot: Influence of interaction context and outcome on mind perception 2021 Lefkeli, Deniz; Ozbay, Yagmur; Gürhan-Canli, Zeynep; Eskenazi, Terry
Being observed in the digital era: Conceptualization and scale development of the perception of being observed 2022 Lefkeli, Deniz; Tulan, Dilan; Gürhan-Canli, Zeynep
To neglect or to consider? Opportunity cost consideration during product sampling can accelerate satiation In corso di stampa Bilgin, Baler; Lefkeli, Deniz
Sharing information with AI (versus a human) impairs brand trust: The role of audience size inferences and sense of exploitation In corso di stampa Lefkeli, Deniz; Karataş, Mustafa; Gürhan-Canli, Zeynep
Mostrati risultati da 1 a 5 di 5
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile