RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
ACEA Thinking Outside ACEA. How a 110-Years Old, Asset-Intensive Company Innovates its Innovation Model and Designs an Innovation Factory
2020 Leone, Maria Isabella; de Lorenzis, Laura
Brand Development through Brand Extension and Licensing: Pininfarina Extra
2020 Mazzù, Marco Francesco
Digital Enablers for New Decision Journeys: Creating and Adopting Digital Touch Points – Sorgenia
2020 Mazzù, Marco Francesco; Serafini, Ludovica
Elettricità Futura: the challenge for integration, innovation and sustainability in the electric industry
2020 Caroli, Matteo Giuliano; Pongelli, Claudia; Valentino, Alfredo
Individual exposure, elaboration and somatization of competing institutional logics: the paradoxical case of Ivo Watts-Russell
2020 e Cunha, Miguel Pina; Giustiniano, Luca
Macron: The Strategic Role of Sponsorship to Sustain Brand Growth
2020 Mazzù, Marco Francesco; Gambicorti, Antea
Medici: Masters of Florence Around the Globe
2020 Pirolo, Luca; Nasta, Luigi
To Cloud or not to Cloud. Strategic choices and IT governance in the digital transformation of a University
2020 Spagnoletti, Paolo; Kazemargi, Niloofar; Prencipe, Andrea
What happens in Vegas, stays in Vegas? A young traveler’s decision making problem
2020 Homberg, Fabian Kurt Falk; Schoeneborn, Dennis
What is Her Story?: Investigating sexual harassment in the modern workplace
2020 Balachandran Nair, Lakshmi
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Collezione
- 05 - Altra tipologia (OTHER RESEARCH OUTPUT) 11
- 05 - Altra tipologia (OTHER RESEARCH OUTPUT)::05.3 - Case study 11
Data di pubblicazione
- 2020 11
Editore
- LUISS University Press 6
- SAGEP Editori 2
- Luiss - Libera Università Internazionale degli Studi Sociali Guido Carli 1
Keyword
- Marketing 3
- Promotion 2
- automotive 1
- Communication 1
- Consumer Decision Journey 1
- design 1
- Digital 1
- Digital consumption 1
- Distribution strategies 1
- Energy 1
Lingua
- eng 11
Accesso al fulltext
- open 7
- reserved 4