RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
An Empirical Analysis of WOM Extremeness in Controversial Topics
2015 Tassiello, V.; De Angelis, Matteo; Amatulli, C.; Costabile, Michele
An Empirical Rewiew of Satisfaction With Complaint Handling
2007 De Angelis, Matteo; Valentini, S; Orsingher, C.
An investigation of the role of conspicuous consumption orientation and brand prominence in luxury brands’ communication
2019 Amatulli, Cesare; De Angelis, Matteo; Donato, Carmela
Card versus Cash donations: An investigation of donors' evaluations
2019 Buonomo, Antonella; De Angelis, Matteo
Do Others Influence What We Say? The Impact of Perceived Social Distance on WOM Valence
2012 De Angelis, Matteo; Dubois, D; Bonezzi, A.
Fenomenologia del consumo HoReCa: Una ricerca induttiva per una nuova metolodogia di analisi
2016 Leondini, Febo; De Angelis, Matteo
Hi Alexa!: Robotic word-of-mouth and motives to talk with a conversational agent
2019 Tassiello, Vito; De Angelis, Matteo; Amatulli, Cesare
HOW LANGUAGE AROUSAL SHAPES RESPONSES TO INFLUENCERSPONSORED CONTENT
2022 Cascio Rizzo, Giovanni Luca; De Angelis, Matteo; Pozharliev, Rumen Ivaylov; Villarroel Ordenes, Francisco Javier; Costabile, Michele
Is it recycled or recyclable? Improving consumers’ perceptions of recycled plastic packages for food products
2023 D'Aniello, Alba; Donato, Carmela; De Angelis, Matteo
Luxury and sustainability: The role of corporate social responsibility
2017 Donato, Carmela; De Angelis, Matteo; Amatulli, Cesare
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Collezione
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS) 23
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS)::04.1 - Contributo in Atti di convegno (Paper in Proceedings) 20
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS)::04.2 - Abstract in Atti di convegno (Abstract in Proceedings) 3
Data di pubblicazione
- 2020 - 2023 5
- 2010 - 2019 17
- 2007 - 2009 1
Editore
- Academy of Marketing Science 1
- EMAC (European Marketing Academy) 1
- Norwegian Business School 1
- Società Italiana Marketing 1
Serie
- PROCEEDINGS OF THE EUROPEAN MARKETING ACADEMY 1
Keyword
- Branded Museum 1
- Charitable donations 1
- consumer behaviour 1
- conversational agents 1
- Cultural Tourism 1
- Fashion Tourism 1
- Influencer marketing 1
- luxury 1
- Luxury Brand 1
- Luxury Communication 1
Lingua
- eng 18
- ita 5
Accesso al fulltext
- reserved 10
- open 9
- no fulltext 2
- partially open 2