RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
Brand dislike: evidence from qualitative research and scale development
2005 Dalli, D.; Romani, Simona; Gistri, G.
Covert visual brand recognition results in a distinct modulation of emotional neuronal networks according to the individual preference: an fMRI study
2008 Dalli, D; Romani, Simona; Corciolani, M; Casarotto, S; Ricciardi, E; Pietrini, P.
Effects of the transition from Lira to Euro on buyers’ product evaluation. An analysis before and after the introduction of the new currency
2003 Romani, Simona; Dalli, D.
Effects of the transition from Lira to Euro on buyers’ product evaluations
2002 Romani, Simona; Daniele, Dalli
Effects On Consumers’ Subjective Understanding And Liking Of Front-Pack Nutritional Labels: A Study On Polish Consumers
2021 Mazzù, Marco Francesco; Baccelloni, Angelo; Simonetti, Eva; Romani, Simona
Explaining Consumer Brand-Related Activities on Social Media: The Role of Self-Determination Theory
2014 Peluso, A. M.; De Vries, L.; Romani, Simona; Leeflang, P. S. H.; Marcati, Alberto
E’ contraffatto? Allora è di lusso! Gli effetti della contraffazione sull’introduzione di un nuovo marchio di abbigliamento di lusso nel mercato italiano
2010 Giacomo, Gistri; Stefano, Pace; Romani, Simona
Falso Prada o Carpisa? Un approfondimento empirico sugli effetti della contraffazione sui marchi di lusso e non
2009 Giacomo, Gistri; Romani, Simona; Stefano, Pace
FEEDING POST-MODERN FAMILIES: FOOD PREPARATION AND CONSUMPTION PRACTICES IN NEW FAMILY STRUCTURES
2005 Romani, Simona
Gender role portrayals in advertising. A longitudinal content analysis of Italian magazine advertisements
2005 Romani, Simona; Soddu, N; Masserini, L.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Collezione
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS) 31
- 04 - Atti di convegno (PROCEEDINGS)::04.1 - Contributo in Atti di convegno (Paper in Proceedings) 31
Data di pubblicazione
- 2020 - 2022 2
- 2010 - 2019 12
- 2000 - 2009 16
- 1999 - 1999 1
Editore
- Apogeo 1
- Society for consumer psychology 1
Serie
- NEUROPSYCHOECONOMICS CONFERENCE PROCEEDINGS 1
Keyword
- Package 2
- Sustainability 2
- consumer behavior 1
- Consumers’ Acceptance 1
- Cross-Country 1
- Ease of Use 1
- Food 1
- Food Labels 1
- Food waste 1
- front of pack nutritional label 1
Lingua
- eng 22
- ita 9
Accesso al fulltext
- no fulltext 20
- reserved 9
- open 2