Sfoglia per Titolo

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 3.220 a 3.239 di 18.617
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Cultural Studies in Italy and the Influence of Gramsci, Catholic Culture and the Birmingham School (CCCS) 2008 Sorice, Michele; De, Blasio
"The culture of laughter and the anti-heroes in Ibn Dâniyâl's Tayf al-Khayâl (XIII cent.)", U. Vermeulen and D. De Smet (a cura di) 1998 Corrao, Francesca Maria
Culture politiche e leadership nell'Europa degli anni Ottanta 2012 Orsina, Giovanni
Curious exceptions? Open source software and "open" technology 2007 Nuvolari, Alessandro; Rullani, Francesco
Current challenges to competition law and policy 2015 Cossu, Roberta
The current European debate on fiscal policy: Too much and too little 2020 Messori, Marcello
Il custode della democrazia parlamentare. Nota a prima lettura alla sentenza del Tribunale costituzionale federale tedescodel 7 settembre 2011sui meccanismi europei di stabilità finanziaria 2011 Bifulco, Raffaele
Customary International Law and the Environment 2021 Le Moli, Ginevra; Dupuy, Pierre-Marie; Vinuales, Jorge Enrique
Customer base segmentation and relationship management. Applying latent class regression to the mobile communications business 2003 Marzocchi, G. L.; Costabile, Michele
Customer Engagement Forum 2012 Costabile, Michele; Scarpa, A.
Customer engagement in a Big Data world 2017 Kunz, Werner; Aksoy, Lerzan; Bart, Yakov; Heinonen, Kristina; Kabadayi, Sertan; Villarroel Ordenes, Francisco Javier; Sigala, Mariana; Diaz, David; Theodoulidis, Babis
Customer experience management in the age of big data analytics: A strategic framework 2020 Holmlund, M.; Van Vaerenbergh, Y.; Ciuchita, R.; Ravald, A.; Sarantopoulos, P.; Villarroel Ordenes, Francisco Javier; Zaki, M.
Customer experience measurement: implications for customer loyalty 2022 Villarroel Ordenes, Francisco Javier; Diaz Solis, David; Herhausen, Dennis
La customer loyalty e la gestione delle relazioni con il cliente 2006 Costabile, Michele
Customer satisfaction and trust into the resource-based perspective. Research propositions endorsing the confirmation/disconfirmation paradigm 1998 Costabile, Michele
Customer satisfaction e comunicazione aziendale: il ruolo del "servizio clienti" 1992 Marcati, Alberto; L., Bettinelli; S. M., Brondoni; A., Cioccarelli
"Customer Value Metrics" 2008 B., Busacca; Costabile, Michele; F., Ancarani
Customizing customization: A conceptual framework for interactive personalization 2007 Miceli, G; Ricotta, F; Costabile, Michele
Cutting through Content Clutter: How speech and image acts drive consumer sharing of social media brand messages 2019 Villarroel Ordenes, Francisco Javier; Grewal, Dhruv; Ludwig, Stephan; DE RUYTER, Ko; Mahr, Dominik; Wetzels, Martin
Cyber Security: hacker, terroristi, spie e le nuove minacce del web 2017 Marchetti, Raffaele; Mulas, Roberta
Mostrati risultati da 3.220 a 3.239 di 18.617
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile