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Brand Dislike: The Dark Side of Consumer Preferences
2006 Dalli, D.; Romani, Simona; Gistri, G.
Price misleading advertising: effects on trustworthiness toward the source of information and willingness to buy
2006 Romani, Simona
Pasta and the young Italians: consumption experiences and product meanings
2007 D., Dalli; Romani, Simona
Measuring negative emotions to brands. Implications for brand strategy
2007 Romani, Simona; Grappi, S.; Dalli, D.
The Brand Dislike Construct: Scale Development and Application to Actual Brands
2007 Dalli, D.; Grappi, S.; Romani, Simona; Gistri, G.
Wine consumption practices and meanings as depicted in Italian TV fiction
2008 Romani, Simona; Giacomo, Gistri
Covert visual brand recognition results in a distinct modulation of emotional neuronal networks according to the individual preference: an fMRI study
2008 Dalli, D; Romani, Simona; Corciolani, M; Casarotto, S; Ricciardi, E; Pietrini, P.
Le basi neurologiche del rapporto tra il consumatore e la marca. Il contributo del neuroimaging alle ricerche di marketing
2008 Daniele, Dalli; Matteo, Corciolani; F., Sanna; Romani, Simona; S., Casarotto; E., Ricciardi; P., Pietrini
Il consumatore e i prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul processo d’acquisto e le pratiche di consumo
2008 Giacomo, Gistri; Romani, Simona; Silvia, Grappi; Stefano, Pace; Veronica, Gabrielli
Transforming self and by extension society. An exploration of activism against consumerism
2008 Romani, Simona
Strategie competitive in business maturi: F.lli Pinna
2009 Romani, Simona; Porcheddu, D.
Consumer – brand relationships in West Bank. Non-western grounded theory?
2009 D., Dalli; Romani, Simona; H., Sadeh
Falso Prada o Carpisa? Un approfondimento empirico sugli effetti della contraffazione sui marchi di lusso e non
2009 Giacomo, Gistri; Romani, Simona; Stefano, Pace
Il comportamento del consumatore
2009 Romani, Simona; D., Dalli
When the brand is bad, I am mad! An exploration of negative emotions to brands
2009 Romani, Simona; Sadeh, H.; Dalli, D.
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context
2009 Gistri, G; Romani, Simona; Pace, S; Gabrielli, V; Grappi, S.
E’ contraffatto? Allora è di lusso! Gli effetti della contraffazione sull’introduzione di un nuovo marchio di abbigliamento di lusso nel mercato italiano
2010 Giacomo, Gistri; Stefano, Pace; Romani, Simona
La contraffazione nel mercato del lusso: minaccia o opportunità?
2011 Giacomo, Gistri; Romani, Simona; Stefano, Pace
Positive effects of counterfeiting on luxury goods: an empirical exploration with consumers
2011 Giacomo, Gistri; Stefano, Pace; Romani, Simona
Consumer reactions to corporate decisions to outsource labor abroad”
2011 Grappi, S.; Romani, Simona
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